close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תגבירו את המכירות דרך פרסום בפייסבוק

מערכת שורשכח אדר א, תשפב01/03/2022

כדאי לעקוב אחר הנתונים של הפרסום בפייסבוק, כי יכול להיות שהנתונים הכלליים אינם רלוונטיים לקהל היעד שלכם, לכן כדי לבדוק את הנתונים, איך ומתי הפרסום שלכם היה הכי יעיל

תגיות:
צילום: freepik
אם אתם חושבים להשתמש בפייסבוק ככלי נוסף לקידום העסק שלכם והגברת המכירות, כדאי שתכירו את העדכונים והשיטות השונות לקידום העסק דרך הפלטפורמה.

הקידום בפלטפורמה של פייסבוק הוא בתשלום, אך יש לו פוטנציאל מאוד גדול, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם והיא יכולה להגביר את החשיפה שלכם ללקוחות פוטנציאלים באופן משמעותי. אז מהם הדברים שכדאי לדעת על הקידום בפייסבוק? הכל נמצא במאמר הבא.

פיקסל
בואו נתחיל מהבסיס, מהו פיקסל? פיקסל הוא הוא קוד המאפשר מעקב אחר המידע בין הקמפיינים הממומנים שלכם בפרסום בפייסבוק לבין האתר או החנות האינטרנטית אליה אתם מפנים בקמפיין. בעזרת המעקב אחר המידע תוכלו לראות כמה המודעות שלכן יעילות, כמה אנשים הגיעו אל האתר או חנות באינטרנט דרך המודעה, כמה רכישות בוצעו על ידי אנשים שהגיעו דרך המודעה ועוד. בנוסף למעקב אחר הנתונים תוכלו לבצע ניתוח לנתונים על מנת לשפר את התוצאות.

זהו כלי מעולה לביצוע רימרקטינג, לטרגט אנשים שכבר מכירים את החנות האינטרנטית שלכם, ולהניע אותם לפעולה.

טרגוט
אחד היתרונות בפרסום בפייסבוק הוא היכולת לבחור בקהל יעד מאוד ספציפי ובכך להתאים ולדייק את קהל היעד, כך שיהיה המתאים ביותר למוצר או השירות אותה אתם מפרסמים, בין הפרמטרים שניתן לבחור יש:
- מיקום גיאוגרפי
- בחירה אם המיקום הוא מקום המגורים או גם אנשים ששהו במיקום לאחרונה
- גילאים
- תחומי עניין
- השפה של קהל היעד
- מין
- סטטוס מערכת היחסים
- תחביבים
- אירועים - ניתן למקד אירועים שקרו לאחרונה כמו ימי הולדת, נישואין, עבודה חדשה ועוד
ועוד המון אפשרויות נוספות.

מעורבות הקהל
המגמה הכללית של פייסבוק היא לעודד בעלי עסקים לפרסם באמצעות קמפיינים ממומנים, לכן היא מפחיתה את החשיפה של הפרסום האורגני.הכדי שהפרסום אורגני שלכם יקבל חשיפה גבוהה ואולי אף ההפוך לפוסט ויראלי, עליכם לעודד באופן מפורש את הגולשים להגיב על הפוסטים שלכם, לשתף, לשאול שאלות, לתייג חברים, לומר את דעתם ועוד.



תזמון פוסטים
כאשר אתם מעלים פוסטים, כדאי לשים לב לכיוון לתזמון, השעות שבהן יש חשיפה גבוהה הן סביב 8:00 בבוקר לפני העבודה,, סביב השעות 14:00-16:00 בצהריים בזמן הפסקת הצהריים, של רוב האנשים, ולאחר 19:00 עד 22:00,, כאשר הפיק הכי גבוה הוא סביב 21:00.

כדאי לעקוב אחר הנתונים של הפרסום בפייסבוק, גם הממומן וגם האורגני, יכול להיות שהנתונים הכלליים אינם רלוונטיים ספציפית לקהל היעד שלכם, לכן כדי לבדוק את הנתונים, מתי הפרסום שלכם היה הכי יעיל, ולשחזר את השעות האלו.

לייקים
עד כמה שזה נשמע מפתה ונראה טוב, לא כדאי לכם לקנות לייקים, כיוון שהלייקים יביאו לכם חשיפה לקהל לא רלוונטי אשר אינו מעוניין לקנות את המוצר שלכם ולא יגיע אל החנות באינטרנט שלכם או אל אתר. עדיף לכם להשקיע בקהל רלוונטי שגם ירצה לקנות, ולצמוח בהדרגה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה